Cum e şi de ce a scris articolul de Marketing

Bookmark and Share
În lumea de azi, care este foarte modern şi în avans, există prea multe moduri de a promova lucruri. De la internet este una care pare a conduce lumea în dezvoltare, precum şi progresele înregistrate în afaceri, e-business este o nevoie de o mulţime de promovare. Există multe modalităţi de promovare a e-business, dar totuşi cea mai bună cale este tradiţional o, cred, până la un număr de ani de-acum, când aproape toate tranzacţiile se va face on-line.

Una dintre cele tradiţionale de moduri de a promova o afacere online este articol de introducere pe piaţă. Articolul de introducere pe piaţă este în continuare cea mai bună modalitate de a promova un site web sau on-line de afaceri. Se generează uneori sute şi mii de-o cale de link-uri către site-ului.

Articolul de introducere pe piaţă este cea mai bună sursă de trafic nelimitat la site-urile din punct de vedere al strategiilor de legătură şi optimizarea motorului de căutare. Articolele pot fi depuse on-line pentru a articol directoare şi editori.

Există multe moduri de a scrie articole. Mai jos sunt câteva sfaturi şi sfaturi cu privire la scris un articol care sunt eficiente pentru articol de introducere pe piaţă.

• Înainte de a începe să scrie un articol, întrebaţi-vă pe ceea ce ar fi utilizarea de articol pentru site-ul dumneavoastră. Ei bine, este mai de dorit, pentru că este o nouă modalitate de a promova proaspătă dvs. de e-commerce. Articolul comercializare va ajuta, de asemenea, vă construiţi inbound link-uri şi să aducă într-o bună cantitate de trafic, în cazul în scris şi distribuite în mod corect. Un alt motiv este că el este liber.

• Articolul titlul este vital pentru distribuţia de articolul tau. Asiguraţi-vă că titlul este frumos şi interesant. Utilizaţi unele proaspete şi bătător la ochi de cuvinte în titlu. Este a scriitorului de locuri de muncă pentru a scrie articole originale. Cheia de la un bun titlu este scris-o după ce aţi terminat de scris articolul tau.

• Înainte de alegerea dvs. articol subiect, vă expuneţi cititori sau publicul-ţintă. Dacă aveţi probleme cu determinarea dvs. ţintă, ai putea lua un sondaj pe site-ul dumneavoastră, care vă oferă câteva informaţii despre dvs. de vizitatori.

• final bucata de articol ar trebui să fie de mare, este foarte important, în caseta de autor sau de asemenea, cunoscut sub numele de resurse cutie. Acesta ar trebui să includ unele elemente cum ar fi numele dvs., un pic de descriere vă şi se leagă de site-ul dumneavoastră. Este mai bine să vorbească în terţe persoane. În acest fel, articolul este retipărită de pe un alt site, precum şi textul curge mai bine. De asemenea, să încercaţi să faceţi de autor caseta de sunet ca de mirare ca este posibil.

• Alegeţi subiecte de care vor beneficia de cititori. Ar trebui să lista un plan sau un plan de ce, pentru a discuta şi de ce să răspundă în articol. Acest lucru vă va ajuta să evite straying de la subiect şi exclude orice părţi esenţiale. Scrieţi numai despre subiecte pe care le stii. Puteţi încerca de asemenea să cercetare de pe internet. Menţine întotdeauna punctele oarecum scurt. Acest lucru va face ca cititorii nu sunt copleşiţi de tot textul.

• Adresaţi-vă cu privire la modul de auto va scrie în mod eficient. Aceasta depinde de publicul ţintă şi de cititori şi a stilului personal de scriere. Este posibil să preferaţi să le scrie pentru a fi de fapt încă ca plictisitor ca dracu 'sau ai putea încerca interesant ceea ce face cu un deficit de informaţii. Nu face un articol care este plictisitor. Ranting irelevante despre subiecte ar trebui să fie evitate.

• distribuie articole corect. Scopul principal al unui articol este scris pentru alţii, să-l citesc sau le distribuie. Există multe locuri, poti sa te duci să-şi prezinte de articole pe care le-aţi scris pentru reprints, găsirea le este dificil parte.

Scris un articol nevoie de timp ca şi distribuirea acestuia.

Articolul prevede de marketing şi de a oferi mai multe avantaje. Unele dintre aceste beneficii sunt următoarele:

• articolele ajuta la "pre-vinde" produsele şi serviciile. Acesta este site-ul web de calitate de trafic care contează, şi nu neapărat cantitatea. Cel mai bun fel de trafic, puteţi lua este de la oameni care au citit articole şi-au placut ce le-au citit.

• Articolul de introducere pe piaţă este cel mai bun mod de a-cunoscut ca un expert în domeniu. Dacă-ţi potenţialul de clienti vede numele dumneavoastră într-un articol că este bine scris şi articole informative care apar în mai multe site-uri de pe internet, iar apoi de clienti se va tine seama ca un expert în domeniu.

• articolul scris, este o modalitate foarte bună de a genera conţinut pentru site-ul dvs. Web. Deşi puteţi uita-te la articol de introducere pe piaţă ca o activitate sensibilizare destinate în primul rând pentru publicare în altă parte, puteţi folosi, de asemenea, aceste articole, în propria dvs., buletine de ştiri şi pe site-ul dvs. Web.

• articole de informare construi încrederea în capacitatea de a oferi un bun produs sau serviciu. Dacă sunteţi de vânzare online dvs. cel mai important activ poate fi văzut ca fiind cunoştinţe şi de încredere în cazul în care este writhen într-un articol.

Articolul de marketing este una din cele mai bune strategii de marketing în special pentru e-afaceri.

{ 0 ulasan... Views All / Send Comment! }

Catat Ulasan